Slanje uređaja brzom poštom
Ako niste iz Beograda, bez brige, Vaš uređaj možete poslati i brzom poštom, naš servis svakodnevno
prima uređaje poslate brzom poštom. Bez obzira da li je u pitanju laptop, tablet ili fotoaparat potrebno
je samo lepo ga upakovati za transport.
Uređaj je najbolje uviti u zaštitnu foliju i spakovati u kutiju odgovarajuće veličine (najbolje u originalno
pakovanje). U svrhu zaštite mogu poslužiti i stare novine. U kutiju sa uređajem je potrebno ubaciti i papir
sa Vašim podacima i detaljnim opisom kvara, kako bismo što pre obradili Vaš uređaj.
Ako šaljete fotoaparat, obavezno izvadite karticu, a fotoaparat pošaljite samo sa baterijom, bez dodatne opreme. Ako fotoaparat koristi AA baterije nije potrebno slati ih.
Kada je u pitanju tablet, izvaditie sve kartice koje koristite i pošaljite samo tablet bez dodatne opreme.
Ako brzom poštom šaljete laptop nije potrebno slati i punjač.
Kada uređaj primimo Vi ćete dobiti poruku sa brojem naloga pod kojim je Vaš uređaj primljen u servis.
Kada je uređaj popravljen (7-10 radnih dana je uobičajeno vreme za popravku) kontaktiramo Vas radi
dogovora o slanju uređaja nazad. Popravku možete platiti pouzećem (kuriru pri isporuci) ili uplatnicom
na naš tekući račun što se unapred dogovara.
Podatke potrebne za slanje uređaja možete pogledati ovde.
HOTSPOT servis
Vojvode Šupljikca 17
11000 Beograd
064/610-16-53